Jodå jag lever fortfarande

Hej på er jag har inte hunnit sitta något vid datan under dom dagar som jag varit ledig. Har knappt vart hemma så det är inte så konstigt. Jag har iaf skrivit klart låten som jag ska framföra på peace and safe den 21 maj i upplands väsby. Jag har beställt 8 stycken t-shirts och linnen så jag och några andra kan ha det på konserten. Elvira blir bara större och större känns som tiden springer iväg. Just nu håller Andrea på att natta Elvira och sen ska vi kolla på film. En större uppdatering kommer ville bara säga att jag fortfarande lever.



Det här är en av dom t-shirts som jag beställt. Borde få hem dom nu i veckan!



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin dotter du har! :)

Tycker också du är riktigt stark och modig som står för den du är! Ha det gott! :)

2011-04-28 @ 18:10:06
URL: http://onepiece.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0