Jag har kommit långt, jag har lyckats i livet

Helt sjukt glad idag. Klockan ringde klockan 5 i morse och jag vaknade och var glad. Det började med att jag vaknade halv 5, kollade på klockan och bara njöt av att kunna sova en halv timme till. Gjorde allt jag skulle och sen gick jag till tåget. När jag satt på tåget var det som att jag kände mig lyckligast i världen fast jag inte hade någon speciel anledning till det.

Men jag tänkte lite snabbt på den 3 minuter långa tåg resan jag hadde. Jag har världens bästa familj. Vi har en lägenhet och jag har ett jobb som jag verkligen trivs med.

"jag har kommit långt jag har lyckats i livet, jag är inte miljonär men har familjen bredvid mig"

Jag är inte miljonär och jag blir inte ett dugg lyckligare av pengar. Jag älskar att gå till jobbet på morgonen. Jag älskar att få komma hem när jag jobbat klart. Jag älskar min familj och jag älskar mitt liv. Är helt enkelt bara hyper glad idag.


Läste en kommentar om att en tjej hade skrivit om mig på sin blogg för att hon gillade det jag skrivit på bloggen och gillade mina låtar. Sånt gör mig ännu gladare! Jag fick sluta 2 timmar tidigare idag och blev ännu gladare! Jag är bra lycklig jag!

Nått som gör mig ännu mer lycklig är att min låt "bokstavsbarn förevigt" Snart har 4 000 visningar. Det är låten jag gjort med flest visningar!




Denna låten kanske inte har så himla glad text men jag blir ändå glad av låten för den ger mig ännu mera styrka!







Pusspåre

Kommentarer
Postat av: ofelia

SÅ HIMLA SÖT HON ÄR!!!NÄR HON LER SÅ SÖÖÖÖT !! SÅ MAN DÖÖÖR ! :)

2011-02-17 @ 20:41:28
Postat av: Isse

Underbart med sånna dagar!

Tycker det är så jävla roligt (ursäkta svordomen) att det gått så bra för dig, men livet och allt. Precis som du sagt förut; det finns så mycket fördomar mot unga mammor, folk som inte gått gymnasiet etc och jag tycker det är så grymt att du inte tar åt dig eller låter nåt sänka dig. Så himla kul att ditt liv är lyckligt, jag slår vad om att du är en förebild för många.



Wish you the best! :)

/Isse

2011-02-17 @ 21:41:29
URL: http://sthlmblondie.blogg.se/
Postat av: Minegenperson

Det var min kompis som skrev det och jag vill bara säga till dig att jag älskar också att läsa dina logginlägg och dina låtar är sjukt bra. Jag önskar jag hade ett liv som du har fått. Jag Vill bara säga tack för att du lever! Tack för alla gånger du med dina låtar fått mig att bli glad igen från min deportation. Lycka till och tack igen :))

2011-02-18 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0