Mys mitt i kaoset

Nu är första gången sen jag vaknade 07:30 som jag hunnit sätta mig ner och andas ut.

Det händer mycket saker nu som kommer gynna oss alla i familjen men som jag inte kan informera er om än. Allt måste vara klart innan jag vill skriva vad det handlar om. Tycker inte om att behöva hålla saker hemligt men innan nästa helg bör ni fått reda på vad det handlar om.

Eftersom att jag inte hunnit sitta ner under dagen så kan ni förstå att det tar upp mycket tid. Men nu är vi klara för dagen och ska bara ta det lugnt om en timme börjar fångarna på fortet och vi har vart ute och köpt ben and jerrys



Brukar alltid köpa den med kakdeg men nu var det dags för lite förändring.

Blir så svårt att blogga om något vettigt när det man lägger mest tid på är det som man inte kan berätta så jag hoppas ni förstår att jag inte uppdaterar super ofta nu. Men bättre kommer det bli!

Trevlig helg!

Pusspåre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0