Ingenting ska läggas på hyllan utom det som redan ligger där

För mycket saker på för lite tid.

Fick nyss en kommentar här på bloggen där det stod att jag verkar ha lagt bloggen på hyllan. Nu tänkte jag beskriva lite hur det ser ut.

Jag har ett Jobb som dom flesta andra är 8 timmar per dag. Med restid innebär det att det är drygt 10 timmar jag inte är hemma 5 dagar i veckan. När jag kommer hem så har jag en dotter att ta hand om och måste ju ta och äta middag.

När jag kommer hem från jobbet så har jag inte träffat min dotter sen kvällen innan eftersom hon sover när jag åker till jobbet. Det resulterar i att det nästan var ett dygn sen jag såg henne och vill lägga all min tid på att vara med henne.

Vissa kvällar försöker jag hinna med att skriva lite låtar vilket jag knappt har någon tid för. Dom gånger jag skrivit musik senaste tiden är när alla i hela huset sovit vilket har resulterat i att jag vart halvt död dagen efter.  Och när jag jobbar på dagarna så kan jag inte göra musik på nätterna även om jag skulle vilja.

Någonstans i den här röran så ska jag hinna blogga också. Jag tycker det är ganska så skönt att skriva här och det bästa är väl kommentarerna. Läsarna blir fler och fler trotts att inläggen blir färre och färre och ibland får man sjukt många kommentarer men när kommentarerna minskar tappar man lite suget att skriva.

Sen har vi nästa sak på listan. Vissa dagar sitter jag vid datan och har all tid i världen att skriva ett blogginlägg men jag kommer inte på vad jag ska skriva om. Det finns så mycket som händer att man skulle kunna skriva ett långt inlägg om en liten skitsak men ibland har jag ingen lust men det och det jag absolut inte vill är att skriva om samma sak för länge. Jag har ju otroligt mycket olika ämnen jag kan skriva om. Diabetes, Adhd, Alopecia universalis, musik, min dotter och allt annat som händer i mitt liv men trotts det kan det bli svårt att komma på något.

Men sen så är det ju så att i vissa perioder så har jag skrivit flera inlägg om dagen och andra perioder så skriver jag några i veckan men jag försöker verkligen få iväg ett inlägg om dagen.


Men bloggen är långt ifrån prio 1. Jag ägnar så mycket tid jag kan åt min familj och det tänker jag fortsätta med. Sen lägger jag tid på låtarna för att ha något att ladda upp här på bloggen och för att det är det ända intresse jag har.

Så jag lovar er att inte lägga bloggen på hyllan det är bara så mycket annat som händer i livet just nu att jag inte kan vara som topbloggarna!

På tal om något annat så hittade jag några bilder ifrån när jag höll på att cykla. Det var riktigt längesen!











Sen så har jag lekt med eld.



Sen så byggde vi ihop en liten flaska som visade sig rätt kraftig.



Sen så har jag en enhjuling som numera står någonstans i förrådet.




Så är det. Först cyklade man som en dåre sen fick man moppe och skaffade flickvän. Sen så förlovade man sig och fick barn och ska jag vara ärlig så saknar jag ingenting av det som var för ett par år sen. Jag trivs bäst där jag är nu!

Pusspåre



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej..jag får be om ursäkt för att jag trodde du hade lakt bloggen på hyllan...klart att man perioder familj o jobb först....Sorry

2011-01-15 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0