Middag i stan

Hejsan. Det har hänt väldigt mycket sedan jag skrev sist. Journalisten som skulle skriva ett repotage om mig är klar med texten och en fotograf kommer komma till mitt jobb under sommaren för att ta bilder till repotaget. Jag har läst igenom texten och tycker det är grymt bra skrivet. Inulin pumpen har krånglat lite. Den har haft motorfel så jag har inte fått insulin men det gick att lösa fort. Jag vaknade klockan 2 på natten en annan gång och då hade insulin nålen åkt ut ur benet så den låg bara fritt i luften. Då fick jag kl 2 på natten ta fram alla grejer och byta nål. Inte så himla roligt.

Det är skönt att vara tillbaka på jobbet efter att ha vart ledig. Det är underbart skönt att vara hemma med familjen men det är även skönt att vara sysselsatt med arbete.

Jag har länge funderat på att starta en förening och nu börjar jag närma mig. Jag har startat en ny Mail-adress och en blogg för det ändamålet. Men jag kommer inte börja skriva i bloggen förens designen är fixad och om vi märker att det finns intresse så kommer vi att starta en förening. Jag tror att det kan bli stort.

Eftersom att min mamma och pappa var bortresta på min födelsedag så ska vi in till stan och äta middag idag.

Elvira börjar bli stor nu. Hon kryper fram i en otroligt snabb fart och har börjat ställa sig upp mot soffkanten. Min lilla prinsessa är faktiskt 8 månader gammal nu. Tiden bara springer förbi än!



Stor tjej i sin fina body!



Trycket på ryggen är ju bara ännu snyggare än det på bröstet! Här kryper Elvira fram så snabbt hon bara kan!

Ska försöka skriva lite oftare för det är ju skönt att skriva av sig och roligt när ni väl kommenterar! Fler kommentarer blir fler inlägg!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: ellen

Naaw. Vad sött!

2011-07-27 @ 15:21:26
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0