Frågor och svar

Hejsan på er.

Ni som hänger med vet att en tjej kommenterat och velat ha min mail adress så hon kunde maila en bild till mig.

Här om dagen fick jag ett mail och i mitt svar så lovade jag att ladda upp bilden här på bloggen. Här har ni den.



Jimmyh!, Underbar pappa! Beundrar dej verkligen! Men vad står det till venster? Grym ppar! ?

Tack så mycket för bilden! Tycker det är roligt att du tog dig tid att göra den!

I förra inlägget fick jag en del kommenterar som jag tänkte svara på och ingen av dom som kommenterade hade en blogg adress så jag svarar här.



Ett av alla bokstavsbarn: Hej jag fick ditt mail men jag har inte suttit så mycket vid datan och har inte haft tid att skriva ett svar. Du skrev ju ett så långt mail så jag vill kunna svara på allt du skrev och inte bara skriva något kort och tråkigt.  Tack så mycket för att du tror på mig att jag kommer lyckas! Abstinensen har blivit mycket mildare nu och det går mycket bättre än vad det gjorde när jag skrev förra inlägget. Bokstavsbarn förevigt ♥

Sigrid: Hejsan! Jag ska fixa en "bloggmail" men just nu kan du nå mig på [email protected]

Jenny: Hej på dig! Grymt att du håller tummarna. Abstinensen är rätt så hård. Jag har desutom ätit medicinen i drygt 10 år så att sluta är inte det enklaste jag gjort i mitt liv. Jag har en dosett så jag ska se om jag tagit mitt piller eller inte. Kanske e nått för dig? Jag ska trappa ner för att jag tror att jag kan klara mig utan medicin. Känner att jag lärt mig hantera min adhd så pass bra att det skulle funka utan medicin. Om det absolut inte skulle funka så får jag börja med medicinen igen men jag hoppas att jag slipper det.

RÅDFRÅGA ALLTID DIN LÄKARE INNAN DU SKA SLUTA MED DIN MEDICIN, TAG INGA BESLUT UTAN BEHÖRIG LÄKARES GODKÄNNANDE.

Där fick ni några svar. Hoppas ni är nöjda med dom.

Idag har jag vart i stan och hämtat mina glasögon som jag från och med nu ska ha på mig hela tiden varje dag. Jag ser ju så fruktansvärt dåligt utan dom. Men bild på dom kommer senare.

Nu ska jag, Andrea och Elvira mysa ner oss i soffan!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: -_-

Grym rappare antagligen...

2011-03-26 @ 21:31:46
Postat av: Anonym

japp ^^

2011-04-04 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0