Världens bästa



Världens bästa brudar!

Vad är det som försigår i mitt liv nu för tiden då? Jobbar och sliter som vanligt och har tyvär haft dåligt med tid till att skapa musik. Tyvär så har dygnet bara 24 timmar och det är svårt att hinna med allt.

Nedtrappningen på medicinen går bra. Abstinensen är helt borta så nu är det lugnt fram tills nästa sänkning om drygt 2 veckor och jag mår lika bra på 10 mg som jag gjorde på 20.

Imorgon har jag 3 tider bokade på Astrid lindgrens barnsjukhus. Först ska jag till min Diabetes läkare för sista gången. Det är så synd att jag måste byta till vuxen avdelningen. Aldrig haft en så bra diabetes läkare innan och så måste man byta bort. Usch usch... Tyvär så kan inte allting vara som det alltid har varit men det kanske är tur det?

Sen ska jag på Ultraljud och efter det så ska jag till min Njurläkare som jag är glad att jag kommer slippa när jag fyller 18.

Sen så var det någon special grej på efter middagen på jobbet så efter sjukhuset ska jag inte tillbaka till jobbet utan jag ska till ett hotel och mingla runt med personal från andra företag typ?

Här om dagen fick jag ett mail av en person. Det var jätte intressant men jag får inte säga något om det. Kan dock säga att den personen ringde mig idag och om det blir av så blir det jätte roligt! Ni får veta mer senare men jag kan inte säga när för jag vet inte ens allt än.

Nu måste jag ju få bjuda på 2 låtar. En till min kära dotter och en till min kära flickvän!

Jimmyh - Elvira min dotter



Jimmyh - Varje andetag




Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Johanna-Mamma till Isabella

Så otroligt bra låtar det här! Tycker du borde få spela in en skiva. Ditt sound är unikt och fantastiskt bra! Älskar din musik :)

2011-03-30 @ 21:01:28
URL: http://mammajohannaw.blogg.se/
Postat av: nicole

asså du har på riktigt världen sötaste dotter!! hon är sååå lyckligt lottad att få ha dig som pappa, jag ser verkligen upp till dig btw lyssnar på dina låtar dagligen :)

2011-04-01 @ 23:27:44
Postat av: linda

fan vad grym du är!

och gud vad söt ungen är :)

2011-04-12 @ 17:54:31
URL: http://linduuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0