Mitt i allt

Hela den här veckan har jag fullt upp alla dagar utom Söndag. Risk 1an i måndags, träffade journalisten efter jobbet igår. Hade körlektion idag. Imorgon och fredag ska jag ta truck kort och på lördag är det spelning!

PEACE AND SAFE DEN 21 MAJ I SUSEBOPARKEN I UPPLANDS VÄSBY! JAG STÅR LIVE PÅ SCEN MELLAN 15:00-19:00

På söndag ska jag försöka hinna att andas. Somnade på soffan igår klockan 19:30 är inte van att ha så mycket att göra jag blir ju helt slut. Men jag hinner inte skriva så mycket så jag slänger upp bilder på tröjorna som Simon köpte på min webbshop



En t-shirt och en tjock tröja. På denna bild är det ryggen ni ser



på tjock tröjan står det Jimmyh på armen och bokstavsbarn på bröstet och på t-shirten står det Jimmyh bokstavsbarn på bröstet. Simon har ju dessutom tatuerat in bokstavsbarn på vaden!

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: LolliitaaH

Hejsan! Du är en riktig kämpe måste jag ju medge alltså..



Däremot så hade jag önskat att du/ni hade storleken XS på din webbshop för S är för stort för mig.



Jag själv har damp och har kämpat mig igenom livet!

2011-06-16 @ 20:53:17
URL: http://lolliitaahproduction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0