Jimmyh - Av hela mitt hjärta

Hejsan! Helt utan förvarning så har jag vart och spelat in en låt idag!




Text: 

Mamma och pappa ni gjorde så jag blev till, av hela mitt hjärta svär jag älskar min familj. Ni gav mig chansen att själv skaffa barn Elvira mitt hjärta den bästa jag har.

 

Vet inte vad ni trodde när jag kom till världen en liten gullig bebis som förgyllde atmosfären. Kanske var jag det vackraste ni sätt med 2 fina syskon var familjen komplett.  Även om jag inte uppfört mig korrekt så har jag alltid älskat er på något magiskt sätt. Jag har skrikigt att jag hatat er men kärleken var alltid där det var mycket problem men så underbart att ni fanns där. De värsta måste vart när jag togs ifrån er sattes i en jourfamilj långtbort ifrån er. Jag grät mig till söms drömde mardrömmar på nätterna. Ville bara hem till er för de va de enda rätta. Jag kan inte alls vara arg på er för ni va dom ända som ville lösa mina problem. Jag hatar dom som förstörde för oss. Därför jag inte kunde sluta att slåss.

Mamma och pappa ni gjorde så jag blev till, av hela mitt hjärta svär jag älskar min familj. Ni gav mig chansen att själv skaffa barn Elvira mitt hjärta den bästa jag har. Jag minns alla resor när vi var i fjällen åkte skidor hela dagen och basta på kvällen. Jag ramla och slog mig men reste mig upp för min pappa lärde mig att alltid stå upp. Vi har gått igenom glädje och tragedi jag minns då min farfar försvann ur mitt liv. Så jobbigt att jag inte längre kan hälsa på men som jag sagt ska jag tända ett ljus på din kyrkogård. De va så fint när pappa höll tal till dig med tårar i ögonen så tänkte vi på dig. De va på min pappas 50 års fest och jag såg tårar i ögonen på varje bjuden gäst. Även om ditt hjärta har slutat slå är du en del av familjen och du får mig att kämpa på. Tror inte på nån gud men jag tror på dig. För du har skapat min pappa och han har skapat mig.

Mamma och pappa ni gjorde så jag blev till, av hela mitt hjärta svär jag älskar min familj. Ni gav mig chansen att själv skaffa barn Elvira mitt hjärta den bästa jag har.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så beundransvärd JIMMY <3 :D

2011-11-02 @ 18:49:20
Postat av: Maja

Herre gud vilken bra låt! Det föll till och med lite tårar på kinden och jag ryser fortfarande! Din musik är grym! Lycka till med familjen och musiken :D

2011-11-09 @ 15:34:01
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/
Postat av: ida

grym musik! :)

2012-01-06 @ 22:54:31
URL: http://kokkosnorkis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0