Bokstavsbarn tatuering

Idag var jag på Salong Betong för att bli tatuerad av Annie. Som vanligt är det världens mysigaste ställe. Det känns inte som att kliva in hos en tatuerare. Inga motiv på väggarna, inga böcker med motiv. Det känns som man får komma hem till något och när jag öppna dörren va de första jag hörde "tja Jimmy vill du ha en kopp kaffe? Det finns i kaffebryggarn. Slå dig ner i soffan så förbereder jag min station" sen så ska ju Felix den lycklige gifta sig så dom hade test bakat en tårta som han tagit med sig dit och frågade om jag ville ha en bit tårta. Dom är för underbara och snygga tatueringar gör dom också! Nu är tatueringen halvklar och alla bokstäver ska fyllas i nu i november. Tack Annie och Salong betong!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ser riktigt grymt ut :) Annie är bra hon!

2011-10-27 @ 18:28:44
URL: http://middiekickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0