Sov morgon eller ja?

Sov morgon var det ja. Bara ett litet problem, jag kom på det i morse när jag avknade vid 7. Då kom jag på att jag faktiskt börjar klockan 12 idag. När klockan blivigt tolv så är jag inte alls sugen på att gå till skolan längre men jag måste vell antar jag.

En härlig låt.

Artist: block 44

Låt:  I skuggan av tellus



jag e så fruktansvärt skoltrött men hur kan man vara det när man är där en timme per dag?
Jag ska absolut inte klaga men min ork är slut.

Idag ska jag till gymmet annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. finns inget mer att skriva nu.

Alla som vill läsa hur det gick till när jag fick alkoholförgiftning klicka här och nej det är inte uppmärksamheten jag vill ha. Jag vill dela med mig av mina erfarenheter och visa hur det kan gå. Kändliga läsare varnas.

Ha det bra. Pusspåre




Fan vad jag saknar min cykel.

Kommentarer
Postat av: Pamela

nej vad trisst , hatar när man vaknar tidigt och så har man sov morgon. det är jobbigt med skolan men man måste ju :)

2009-03-16 @ 10:00:12
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Andrea

Du är fin<3

2009-03-16 @ 14:55:53
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0